Волонтерський рух

                Волонтер – це прекрасний стан душі.
Звертаючись до проблем волонтерства, ми по суті звертаємось до такого загону людей, які розумом і серцем розуміють і відчувають болі, труднощі, радощі та печалі юдей і як стверджують самі учасники цього руху , це прекрасний стан душі. Існує в науці чимало визначень : добровільні помічники, люди , які надають безкоштовну допомогу, людина , яка працює безкоштовно, людина, яка переходить у розпорядження суспільства і сприяє розв’язанню місцевих проблем.
Для підлітків головною причиною участі у волонтерській діяльності є можливість самоутвердитися в очах підлітків, батьків, вчителів, бажання знайти нових друзів, можливість спілкування з однолітками, можливість набути нових навичок і знань та проведення власного дозвілля. Одним із важелів управління діяльністю волонтерського колективу є створення Всеукраїнської школи волонтерів, яка в своїй діяльності керується комплексною програмою" Всеукраїнська школа волонтерів". Тому головною метою соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю є створення умов для позитивно орієнтованої соціалізації особистості як зазначалось в державній програмі " Діти України" , впровадження нових форм і методів виховання, " які відповідали б потребам розвитку особистості дитини та сприяли розкриттю її талантів, духовно-емоційних, розумових та фізичних здібностей". Закон України " Про соціальну роботу з дітьми та молоддю" визначає волонтерський рух , як добровільну, доброчинну, неприбуткову та вмотивовану діяльність, що має суспільно корисний характер. Тому створення волонтерських загонів в школах по всій Україні знайшло позитивний відгук в серцях дітей.
Учні  Петрівської НВК приймають активну участь у волонтерському русі. В школі створено волонтерський загін " Добросвіт". До складу загону входять учні 5-11 класів . Робота загону у 2008 році була відмічена дипломом  Кіровоградської обласної організації ветеранів України за участь в обласному зльоті молодих волонтерів та активну громадську роботу, добро творчу діяльність , поважне ставлення до ветеранів війни і праці, усіх нужденних людей, збереження пам'яті загиблих захисників Вітчизни, , дипломом Всеукраїнського фонду "Служіння за ради миру"
за активну участь у конкурсі волонтерських проектів 2012 році в м.Києві.
Робота волонтерського загону визначається загальними напрямками соціально-педагогічної роботи, а саме:
-профілактика та подолання вживання алкогольних напоїв;
-профілактика та запобігання тютюнопалінню;
-профілактика та запобігання вживання наркотичних речовин;
- профілактика хвороб , що передаються статевим шляхом та ВІЛ СНІДу;
-соціальна робота з дітьми-сиротами та дітьми інвалідами;
-допомога пристарілим людям свого села;
-організація змістовного дозвілля учнів школи;
- участь у проекті "Ми – за здоровий спосіб життя".
По основних напрямках роботи волонтерами в школі та на території села Петрове проведено ряд міроприємств.
Волонтерами школи ведеться облік довгожителів села.
Увага і тепло необхідні цим людям , тому привітання  день народження для них визначна подія.
До дня інваліду, Святого Миколая, Новорічних свят, Дня захисту дітей щорічно проводиться акція " Діти – дітям" : виготовлення подарунків, вітальних листівок, концертних виступів.
Танцювальний колектив " Веселка" прийняв участь в благодійному концерті в Знам'янській школі інтернат .Солісткою колективу являється голова волонтерського загону школи Ігнатюк Юлія.
1 грудня –День порозуміння з ВІЛ – інфікованими. Проведена програма  "Про СНІД – без табу". Організована свічкова хода. 5 грудня – Міжнародний день Волонтера. Проведені заходи рекламного характеру , що ілюструють роботу волонтерського руху по всій Україні.
Члени волонтерського загону виготовили та розповсюдили листівки – звернення до жителів села щодо участі у природоохоронних заходах. Проведений екологічний захід " Подорожуємо екологічними стежками".
Оформлена фотовиставка "Доля планети в наших руках".
В рамках програми " Діти мають права" волонтерами школи проведений правовий тренінг "Підлітки мають знати свої права".
До 65 річниці Великої Перемоги спільно з шкільним парламентом,адмі-
ністрацією школи, ветеранською радою села, за сприяння голови сільської ради Шульги Л.М. проведений патріотично-виховний захід
" Тих днів не стерти з пам'яті", оформлений альбом " Мої земляки в роки Великої Вітчизняної війни".
Волонтери нашої школи постійні учасники  акції " Поруч живе ветеран". Так в вересні 2010 року  Волонтери загону"Добросвіт" разом з головою Ветеранської ради нашого села  Калюжною Зіною Іванівною та медичною сестрою районної організації Товариства Червоного Хреста Пєсчурнєнковою Надією Іванівною відвідали ветеранів війни та привіта-
ли їх з Днем людей похилого віку. Зустріч ветеранів з волонтерами - це  увага і тепло, душевна розмова, можливість згадати молодість , відчути себе потрібними та незабутими. З радістю зустріли волонтерів Гончар Мафра Михайлівна , Озаряна Варвара Андріївна, Павленко Любов Яків-
на.  Любов Яківна – ветеран війни , ветеран педагогічної ниви. Багато років плідної праці вона віддала  Петрівській школі, працюючи вчителем англійської мови. Волонтери привітали Любов Яківну з наступаючим святом – Днем Вчителя.
Незабуваємо ми і ветеранів – педагогів , які відійшли у вічність.
Волонтери загону " Добросвіт" доглядають за могилою бувшого дирек-
тора школи Викреста Івана Федоровича. Ця людина – частина історії нашої школи: заслужений педагог, незмінний керівник, відомий активіст
віддав розквіту освіти на селі багато років свого життя, свої знання та сили.
"Добрі слова можуть бути короткими та простими, проте їхнє відлуння воістину безкінечне". Поняття " волонтер" в Україні має не зовсім уставлене визначення і різні тлумачення та інтерпретації. Це говорить про недостатню проінформованість громадськості щодо роботи волонтерів, про незрозумілість принципів волонтерства. Саме слова матері Терези глибоко розкривають зміст поняття волонтер і мету їх роботи.
Важкі умови існування виробляють у людях звичку показувати своє незадоволення, жалітися на несправедливість, з якою вони щоденно стикаються. Збільшення участі людей у суспільному житті та пошук методів більш широкого задоволення потреб людей за допомогою волонтерства – можливо це вихід?

          Проект «Одне дерево посадив - недарма прожив»

За даними Всесвітньої організації охорони здоров'я, на кожного жителя міста повинно припадати 50 кв. м зелених насаджень. Дерево середніх розмірів за добу відновлює стільки кисню, скільки необхідно для дихання трьох людей. Зелені насадження поглинають до 80 % аерозолів і пилу. На листках дорослих дерев за літо осідає в середньому до 20-25 кг пилу. Запиленість житлового мікрорайону за наявності зелених насаджень на 40 % нижча, ніж без них. Багато рослин чутливі до забруднення атмосферного повітря. Рослини-індикатори вказують на наявність забруднювачів повітря, дають змогу зробити висновки про шкідливість тих чи інших речовин для природи та людини.
Мета проекту: формування особистості, яка здатна свідомо, активно, творчо впливати на навколишній світ;формування в учнів умінь і навичок ініціативи, самостійності; віри у свої сили;сприяння виробленню активної життєвої позиції, прагненню до здійснення громадянських дій; здійснення еколого-просвітницької роботи; залучення учнів до практичної діяльності з розв'язання проблем навколишнього середовища місцевого значення.
Завдання проекту: організація практичної діяльності учнів, спрямованої на розв'язання конкретної соціальної проблеми місцевої громади (наприклад, відсутність парку, скверу, необхідність озеленення території школи тощо);
озеленення пришкільної території, висадження алеї, скверу тощо;
організація співпраці із зацікавленими в озелененні.
Очікувані результати проекту:
озеленення місцевості;створення парку, алеї тощо;знання нормативно-правової бази; уміння знаходити правильні рішення у складній екологічній ситуації й оцінювати їх; уміння співставляти можливості й інтереси;
навички ефективного спілкування, участі в житті громади; навички володіння методикою проведення ділових зустрічей.
Учасники проекту: учні 8-11-х класів. Термін виконання: 2-3 місяці.
Методи реалізації: пошукова робота; спостереження; групова співпраця; практична робота.
Мотивація:
можливість творчої самореалізації та самовдосконалення; усвідомлення власної потреби в діяльності, спрямованої на захист, збереження природи;
почуття відповідальності за життя своєї громади, за свою громадянську позицію; можливість збереження та примноження краси довкілля рідного краю; усвідомлення значущості природоохоронного підходу до довкілля;
усвідомлення зв'язку здоров'я людини з факторами навколишнього середовища.
Опис діяльності
І етап - підготовчий:
узгодження питань про проектну діяльність з адміністрацією навчального закладу, учителями, які можуть надати допомогу при вирішенні навчальних завдань проекту, тощо;формування групи учасників проекту; проведення першого заняття: стимулювання пошукової роботи; визначення цілей, часу здійснення проекту та потрібних ресурсів; планування роботи з урахуванням плану роботи навчального закладу; колективне обговорення запланованої діяльності.
ІІ етап - збір необхідної інформації:
обговорення й вибір методів дослідження та пошуку інформації;
визначення загальної площі зелених насаджень у мікрорайоні, біля школи;
пошук потенційних територій, які потребують озеленення; дослідження потенційних місць, які потребують озеленення;обґрунтування необхідності озеленення місцевості, створення парку, алеї тощо; узгодження питань, пов'язаних із реалізацією проекту, з органами місцевої влади з метою отримання допомоги та дозволу; пошук інформації про рослини, що використовуються для озеленення міст, промислових об'єктів.
ІІІ етап - визначення напрямів діяльності:
узагальнення зібраного матеріалу, систематизація та аналіз отриманої інформації; визначення найефективніших шляхів розв'язання проблеми;
планування діяльності для вирішення проблеми, прогнозування наслідків діяльності, розподіл завдань; визначення часу, необхідного для їх виконання;
вивчення ефективних шляхів взаємодії з представниками ЗМІ, влади;
визначення необхідного бюджету, ресурсів; випуск листівок, буклетів, плакатів із закликом до громадськості підтримати заплановану діяльність;
узгодження питань, пов'язаних із реалізацією проекту, з органами місцевої влади, лісгоспом, комунальними службами з метою отримання допомоги.
IV етап - етап діяльності:
реалізація завдань, запланованих на ІІІ етапі; збір підписів на підтримку проведення озеленення, створення парку чи скверу, насадження алеї;
проведення консультації з фахівцями з озеленення; пошук посадкового матеріалу; проведення кампанії розсилки листів, статей у ЗМІ;
організація співпраці з лісництвом, комунальним господарством тощо;
організація суботника для очищення території; висаджування дерев.
V етап - презентація й оцінювання результативності проекту:
обробка й оформлення результатів виконання проекту (створення демонстраційного стенду, мультимедійної презентації); представлення матеріалів роботи групи на учнівських зборах, конференції, семінарі вчителів, батьківських зборах; поширення інформації про проведену роботу у пресі; дослідження громадської думки про актуальність і доцільність здійсненого проекту;оцінювання результатів з огляду на початкові цілі;
узагальнення отриманого досвіду, визначення найбільш сильних і найбільш слабких сторін роботи; визначення можливостей подальшого розвитку проектної діяльності.
Необхідні умови: ініціативна група; залучення громадськості, органів державної влади, ЗМІ, природоохоронних служб; допомога лісництва, комунального господарства.
Ресурси: посадковий матеріал, інструменти, папір для листівок, плакатів.


 Проект «Одне дерево посадив - недарма прожив»

За даними Всесвітньої організації охорони здоров'я, на кожного жителя міста повинно припадати 50 кв. м зелених насаджень. Дерево середніх розмірів за добу відновлює стільки кисню, скільки необхідно для дихання трьох людей. Зелені насадження поглинають до 80 % аерозолів і пилу. На листках дорослих дерев за літо осідає в середньому до 20-25 кг пилу. Запиленість житлового мікрорайону за наявності зелених насаджень на 40 % нижча, ніж без них. Багато рослин чутливі до забруднення атмосферного повітря. Рослини-індикатори вказують на наявність забруднювачів повітря, дають змогу зробити висновки про шкідливість тих чи інших речовин для природи та людини.
Мета проекту: формування особистості, яка здатна свідомо, активно, творчо впливати на навколишній світ;формування в учнів умінь і навичок ініціативи, самостійності; віри у свої сили;сприяння виробленню активної життєвої позиції, прагненню до здійснення громадянських дій; здійснення еколого-просвітницької роботи; залучення учнів до практичної діяльності з розв'язання проблем навколишнього середовища місцевого значення.
Завдання проекту: організація практичної діяльності учнів, спрямованої на розв'язання конкретної соціальної проблеми місцевої громади (наприклад, відсутність парку, скверу, необхідність озеленення території школи тощо);
озеленення пришкільної території, висадження алеї, скверу тощо;
організація співпраці із зацікавленими в озелененні.
Очікувані результати проекту:
озеленення місцевості;створення парку, алеї тощо;знання нормативно-правової бази; уміння знаходити правильні рішення у складній екологічній ситуації й оцінювати їх; уміння співставляти можливості й інтереси;
навички ефективного спілкування, участі в житті громади; навички володіння методикою проведення ділових зустрічей.
Учасники проекту: учні 8-11-х класів. Термін виконання: 2-3 місяці.
Методи реалізації: пошукова робота; спостереження; групова співпраця; практична робота.
Мотивація:
можливість творчої самореалізації та самовдосконалення; усвідомлення власної потреби в діяльності, спрямованої на захист, збереження природи;
почуття відповідальності за життя своєї громади, за свою громадянську позицію; можливість збереження та примноження краси довкілля рідного краю; усвідомлення значущості природоохоронного підходу до довкілля;
усвідомлення зв'язку здоров'я людини з факторами навколишнього середовища.
Опис діяльності
І етап - підготовчий:
узгодження питань про проектну діяльність з адміністрацією навчального закладу, учителями, які можуть надати допомогу при вирішенні навчальних завдань проекту, тощо;формування групи учасників проекту; проведення першого заняття: стимулювання пошукової роботи; визначення цілей, часу здійснення проекту та потрібних ресурсів; планування роботи з урахуванням плану роботи навчального закладу; колективне обговорення запланованої діяльності.
ІІ етап - збір необхідної інформації:
обговорення й вибір методів дослідження та пошуку інформації;
визначення загальної площі зелених насаджень у мікрорайоні, біля школи;
пошук потенційних територій, які потребують озеленення; дослідження потенційних місць, які потребують озеленення;обґрунтування необхідності озеленення місцевості, створення парку, алеї тощо; узгодження питань, пов'язаних із реалізацією проекту, з органами місцевої влади з метою отримання допомоги та дозволу; пошук інформації про рослини, що використовуються для озеленення міст, промислових об'єктів.
ІІІ етап - визначення напрямів діяльності:
узагальнення зібраного матеріалу, систематизація та аналіз отриманої інформації; визначення найефективніших шляхів розв'язання проблеми;
планування діяльності для вирішення проблеми, прогнозування наслідків діяльності, розподіл завдань; визначення часу, необхідного для їх виконання;
вивчення ефективних шляхів взаємодії з представниками ЗМІ, влади;
визначення необхідного бюджету, ресурсів; випуск листівок, буклетів, плакатів із закликом до громадськості підтримати заплановану діяльність;
узгодження питань, пов'язаних із реалізацією проекту, з органами місцевої влади, лісгоспом, комунальними службами з метою отримання допомоги.
IV етап - етап діяльності:
реалізація завдань, запланованих на ІІІ етапі; збір підписів на підтримку проведення озеленення, створення парку чи скверу, насадження алеї;
проведення консультації з фахівцями з озеленення; пошук посадкового матеріалу; проведення кампанії розсилки листів, статей у ЗМІ;
організація співпраці з лісництвом, комунальним господарством тощо;
організація суботника для очищення території; висаджування дерев.
V етап - презентація й оцінювання результативності проекту:
обробка й оформлення результатів виконання проекту (створення демонстраційного стенду, мультимедійної презентації); представлення матеріалів роботи групи на учнівських зборах, конференції, семінарі вчителів, батьківських зборах; поширення інформації про проведену роботу у пресі; дослідження громадської думки про актуальність і доцільність здійсненого проекту;оцінювання результатів з огляду на початкові цілі;
узагальнення отриманого досвіду, визначення найбільш сильних і найбільш слабких сторін роботи; визначення можливостей подальшого розвитку проектної діяльності.
Необхідні умови: ініціативна група; залучення громадськості, органів державної влади, ЗМІ, природоохоронних служб; допомога лісництва, комунального господарства.
Ресурси: посадковий матеріал, інструменти, папір для листівок, плакатів.

СЦЕНАРІЙ ПОЗАКЛАСНОГО ЗАХОДУ ПІД РУБРИКОЮ
«ЗУПИНИСЬ – СУД ІДЕ» З ТЕМИ
«ПРОБЛЕМА ЛЮДСТВА – ЕКОЛОГІЯ»
Головний суддя: Сьогодні ми слухаємо справу про забруднення навколишнього середовища і про екологічні проблеми суспільства. Діло складається з 2-ох частин. В першій – природа звинувачує суспільство, людину, призначення якої, як вважав Ламарк, як би заключається в тому, щоб знищити свій рід, в другій частині – суспільство розглядає як сила, здатна із «дикої вимираючої природи зробити її придатною для життя, осушити болота, оживити ці мертві води, заставити їх текти». Своєю працею людина відкрила природі те, що вона має в своїм лоні, - невідомі її скарби». Я призиваю високий суд об’єктивно розглянути цю справу, вислухати обидві сторони, свідків і внести справедливий вирок.
  Секретар: До слова запрошується Природа.
  Природа: Пройшло біля 1 млрд. років, як появилася на землі людина. Завдяки НТП вона думає собі, що вона господар. І вільно чи невільно цей господар застосовує до мене давній принцип: «Розділяй і володій».
  Секретар: До слова запрошується Суспільство.
  Суспільство: Найвища організація життя і існування – це суспільство. В древні часи, коли людина була ще збирачем і мисливцем, вона знаходилась більш-менш в гармонії з природою і повністю залежала від неї. З розвитком техніки люди ставали сильними, навіть всемогутніми. Вони вже могли покорити і підпорядковувати сили природи на свою користь.
  Суддя: Тепер слухаємо свідків і потерпілих. Запрошую потерпілу Землю.
  Земля: щоб прогодувати себе, одягнутись, людина використовує земельні ресурси. Рілля і плантація займають приблизно 1.5 млн.га. При неправильному обробітку грунтів руйнується верхній родючий шар.
  Свідок: людина щорічно видобуває з надр Землі більше 100 млрд. тонн руд, горючих та будівельних матеріалів. Видобуток корисних копалин приводить до змін в рельєфі Землі, утворення котловин.
  Суддя: (звертається до адвоката Природи) Чи є факти негативного впливу міндобрив на здоров’я людей?
  Адвокат Природи: Підвищений вміст нітратів в харчових продуктах призводить до багатьох захворювань людини. В сільському господарстві в великих кількостях використовуються пестициди, які використовуються для боротьби з шкідниками різних культур і знищення паразитів. Наприклад, в 1986 р. в колишньому СРСР було застосовано в середньому біля 1.9 кг пестицидів на 1 га, чи 1.4 кг на душу населення.
  Суддя: (звертається до адвоката Суспільства) Що робить сьогодні людина, щоб запобігти розвитку захворювань, причиною яких є мінеральні добрива?
  Адвокат Суспільства: в деяких країнах (США, Франції, Німеччині) зменшують використання пестицидів або повністю від них відказуються. В 1985 р. в США нараховувалося більше 20 тис. фірм, де не застосовуються навіть мінеральні добрива. Аналогічні приклади є в Україні.
  Секретар: запрошується світок Атмосфера.
  Атмосфера: Забрудниками атмосфери являються: а) продукти згоряння автотранспорту; б) промислові викиди і побутово-комунальні викиди. В результаті спалювання мінерального палива в атмосеру попадає біля 20 млрд. т вуглецю, сірчаного газу, а це головне джерело кислих дощів; в) радіоактивні елементи, попадають в атмосферу при ядерних вибухах, аваріях на атомних станціях. Найбільш яскравий приклад негативного впливу людини на клімат Землі – це виникнення озонової дірки над Антарктидою і Антарктикою.
  Секретар: Запрошується свідок Біосфера.
  Біосфера: Щорічна площі лісів зменшується на 2%, швидкість знищення екваторіальних лісів за останні роки складає 20 га за добу. За даними Міжнародної спілки охорони природи з 1600 р. на землі вимерло 94 види птахів і 63 види плазунів, під загрозою зникнення 1000 видів тварин.
  Секретар: Запрошується свідок Гідросфера.
  Гідросфера: Вода – найцінніше багатство. Без неї неможливе життя на планеті. Фізіологічна потреба у воді одної людини за 70 років складає 50 т. В сучасному місті тільки на побутові потреби кожного дня потрібно 300-500 л води на одну людину. Забрудники води: а) побутові і промислові відходи; б) мінеральні добрива, пестициди, змиваються з полів дощами; в) продукти гниття; г) горючо-змащувальні речовини; д) нафта, покриваюча ? Світового Океану; є) відходи тваринництва.
  Суддя: (звертається до адвоката Суспільства) Чи усвідомлює людина свої помилки?
  Адвокат Суспільства: Так, людина признає свої помилки. У багатьох країнах проводять роботу по лісонасадженнях. Для охорони деяких видів тварин і рослин організовані заповідники, національні парки.
  Суддя: Суть конфлікту Людини-Природи полягає в тому, що людствл прагне взяти від неї значно більше, ніж природа може дати. Для того, щоб зрозуміти масштаби наступу людини на природу, можна привести наступні співставлення. Біосфера нашої планети існує біля 3.5-4.4 млрд. років, вона починала формуватися з моменту утворення планети Земля. Сучасна людина існує на Землі 100 тис.років. Якщо взяти під увагу тривалість життя одного покоління людей за 60 років, то нашу цивилізацію можна вмістити в 800 поколінь, причому 600 з них одягалися в звірячі шкури і користувались кам’яними знаряддями, 100 володіли писемністю, 4 – використовували силу пари, 2- електроенергію. І тільки наше покоління поставило на службу авіацію, космонавтику, радіо, телебачення. Ц означає, що людина скачком вийшла у рівність з біосферою.
  Суспільство: Сотні тисячоліть проходило формування Людини розумної. Тільки 2 останні тисячоліття характеризувалися тим, що в світі людина пройщла корінні зміни в розумінні охорони навколишнього середовища.
  (Судді пішли на нараду).
  (Судді виносять рішення ).
  Головний суддя: - Високий суд признав, що сьогодні людство відчуває на собі тиск проблем: екологічних, демографічних, продовольчих. Якщо ці проблеми досягнуть критичного рівня, то людство може спіткати їх загибель; дуже серйозні потрясіння, які приведуть до знищення її чисельності, якості життя і рівня потреб. Щоб запобігти катастрофі, необхідно:
а) будувати очисні споруди, використовувати малозернисте паливо, проводити утилізацію відходів;
б) раціонально розміщувати підприємства чорної і кольорової металургії, хімічної і целюлозно-паперової промисловості;
в) промисловим підприємствам проводити чистку води (механічну, хімічну, біологічну);
г) зменшувати в розумних межах використання мінеральних добрив і пестицидів;
д) бережно, раціонально використовувати природні багатства;
є) приймати терміново міри по захисту тварин, рослин.











Посадка дерев на загорнутому сміттєзвалищі.

Учні, вчителі ОНЗ "Петрівський НВК IIII cтупенів"систематично проводять заходи щодо підтримки українських військовослужбовців, які перебувають у зоні АТО.

 Мета акції -  виховання  у дітей почуття патріотизму, розуміння того, що від підтримки кожного із нас тут, залежатиме результат боротьби на Сході.
Ми всі, і дорослі, й малі, прагнемо підтримати бойовий дух у наших захисників-співвітчизників, наголосити їм про те, що щиро вдячні за мир, спокій, чисте небо над головою, донести кожному бійцю, що любимо їх і цінуємо, передаємо частинку свого тепла, хто в малюнках, хто в листах, а хто з гуманітарною допомогою.
Школярі початкової ланки намалювали малюнки,  в яких по-дитячому відтворили своє бажання якнайшвидше побачити наших воїнів удома; старшокласники написали листи, в яких бажають здоров’я, бути такими стійкими як вони є – і, звичайно, повернутися живими додому.
Листи всі різні, але ідея у всіх спільна: кожен намагався в рядках передати тепло, затишок рідного дому, можливо, нагадати, що все не дарма, що ми знаємо, як їм там важко, що любимо їх і підтримуємо.
До збору гуманітарної допомоги для бійців АТО в основному залучилися учні-старшокласники, вчителі, працівники школи, батьки.













Учні Петрівського НВК  прийняли участь в Акції "Щедрий вівторок" по збору коштів на придбання деталей для військової техніки.




Волонтери загону "Добросвіт" - учні 9 класу провели виховний захід " Волонтер - це звучить гордо.".














Фонд «Серце до Серця» є стабільною платформою для єднання небайдужих українців, які прагнуть поліпшити країну власними силами.

Цього року фонд «Серце до серця» організовує 16-ту Всеукраїнську благодійну акцію «Серце до серця» під гаслом «Здорові немовлята!», яка триватиме з 1 квітня по 30 вересня 2021 року. Кошти збиратимуться з метою придбання неотологічного медичного обладнання у дитячі лікарні України.Діти – наш найдорожчий скарб, наша радість і наше майбутнє.

Всеукраїнський благодійний фонд «Серце до серця» розпочав національний збір коштів на неонатальне обладнання у дитячі лікарні України!

Новонароджені діти потребують особливого догляду та безпеки. Саме від того, як ми забезпечимо своєчасну діагностику передчасно народженим дітям або дітям з різними патологіями та вадами, залежить, яким буде здоров’я населення нашої країни.

На даний момент найбільш актуальною проблемою є придбання обладнання для проведення лікувальної гіпотермії та постійного нейромоніторингу діток, які народилися у стані асфіксії, апарати ШВЛ, в тому числі для високочастотної вентиляції, інкубатори з функцією сервоконтролю, реанімаційні столики, відсмоктувачі, лампи фототерапії, інфузомати, поліфункціональні монітори, пульсоксиметри, лабораторно-діагностичне обладнання, транспортні реанімобілі належно обладнані (інкубатор, апарат ШВЛ, моніторуюча система, інфузомати), завдяки чому можливо підтримувати життєві функції пацієнта та проводити постійний моніторинг упродовж усього періоду транспортування.

Учні Петрівського НВК « ДНЗ – ЗНЗ IIII ступенів» взяли участь в  16-тій Всеукраїнський благодійній акції «Серце до серця» під гаслом «Здорові немовлята!».Волонтери – представники волонтерського загону « Добросвіт» провели благодійний збір коштів серед учнів нашого навчального закладу.

Велика кількість дітей прийняла участь у даній акції. В результаті зібрані кошти в розмірі 1055 грн.(одна тисяча п’ятдесят грн.) Дякуємо за активність під час проведення акції. Всі разом ми молодці!!!




 

 

Національний банк України та благодійний фонд « Таблеточки»

благодійний фонд «Таблеточки» запрошують з 1 по 30 вересня 2021 року долучитись до акції «Монетки дітям», аби у простий та веселий спосіб зібрати монети та перетворити їх на потужну допомогу для сотень дітей, що борються з раком. 

Щодня три сім’ї в Україні дізнаються, що у їхньої дитини рак, і залишаються віч-на-віч з хворобою. Подолати дитячий рак можна лише разом, підставивши плече допомоги родинам онкохворих дітей.

Монети номіналом у 25 копійок вийшли з обігу майже рік тому, але у багатьох з нас вони й досі лежать у скарбничках без діла. Кожна така монета, кожні 25 копійок – це крок назустріч здоровому дитинству для сотень онкохворих дітей.

Об'єднаймо сили усієї країни заради майбутнього для сотень українських дітей!

Заради майбутнього України!  

Учні  Петрівського НВК долучилися до акції «Монетки дітям» і зібрали

246 монет ( сума 61 грн. 50 коп).

 

 


 


Волонтери 5 класу активні учасники доброчинної акції під гаслом "Добре діло" " Допоможи птахам взимку". Діти разом з батьками змайстрували годівнички для пташок. Кожного ранку волонтери наповнювали кормом свої годівнички.


Волонтерами НВК проведена доброчинна акція під гаслом " Добре діло" " Будь

другом".Діти та вчителі Петрівського НВК зібрали кошти та корм для тварин в притулок , який організували представники Фонду "Дай лапу" міста Знам'янка.

Разом ми зможемо врятувати бездомних тварин, дати можливість їм потрапити в нову сім'ю.



















1 грудня 2019 року відмічається Всесвітній День боротьби зі СНІДом. Його мета – привернути увагу громадськості і нагадати суспільству, що ВІЛ/СНІД є однією з самих глобальних проблем людства.За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я у світі з ВІЛ – інфекцією живе близько 37  мільйоні людей, серед яких 19,5 мільйонів отримують антиретровірусне лікування. Україна залишається регіоном з високим рівнем поширення ВІЛ. За інформацією Об’єднаної програми Організації Об’єднаних Націй із ВІЛ/СНІД, близько 244 тисячі українців мають ВІЛ, з них приблизно 100 тисяч не знають про свою хворобу. Учні Петрівського НВК провели акцію «Подолаймо СНІД разом!». Діти підготували плакати, в яких закликали бути відповідальними за своє здоров'я, адже це найвище благо. І лише духовно і фізично сильна та здорова особистість може увійти в сучасний напружений ритм життя, здобути потрібні знання, допомогти собі й навколишнім, стати корисною для суспільства. Тож бережіть себе і будьте здорові!Учасники акції виготовили стрічки, які символізують усвідомлення серйозності проблеми ВІЛ/СНІДу,надію на те, що буде знайдено вакцину проти ВІЛ і ліки від СНІДу, солідарність із людьми, які живуть з ВІЛ, їхніми близькими, рідними і друзями, пам’ять про мільйони людей, життя яких забрала ця недуга. Члени шкільного парламенту створили живу червону стрічку, виклали серцями  слово СНІД. 1 грудня 2019 року відмічається Всесвітній День боротьби зі СНІДом. Його мета – привернути увагу громадськості і нагадати суспільству, що ВІЛ/СНІД є однією з самих глобальних проблем людства.За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я у світі з ВІЛ – інфекцією живе близько 37 мільйонів людей, серед яких 19,5 мільйонів отримують антиретровірусне лікування.Україна залишається регіоном з високим рівнем поширення ВІЛ. За інформацією Об’єднаної програми Організації Об’єднаних Націй із ВІЛ/СНІД, близько 244 тисячі українців мають ВІЛ, з них приблизно 100 тисяч не знають про свою хворобу. Учні Петрівського НВК провели акцію «Подолаймо СНІД разом!». Діти підготували плакати, в яких закликали бути відповідальними за своє здоров'я, адже це найвище благо. І лише духовно і фізично сильна та здорова особистість може увійти в сучасний напружений ритм життя, здобути потрібні знання, допомогти собі й навколишнім, стати корисною для суспільства. Тож бережіть себе і будьте здорові!

 Учасники акції виготовили стрічки, які символізують усвідомлення серйозності проблеми ВІЛ/СНІДу,надію на те, що буде знайдено вакцину проти ВІЛ і ліки від СНІДу, солідарність із людьми, які живуть з ВІЛ, їхніми близькими, рідними і друзями, пам’ять про мільйони людей, життя яких забрала ця недуга. Члени шкільного парламенту створили живу червону стрічку, виклали серцями  слово СНІД.















        

   
У всьому світі 5 грудня відзначають міжнародний День волонтера. Україна – єдина країна у світі, де цей день переходить в День збройних сил, який відзначається 6 грудня. Волонтер. Це слово міцно увійшло в наше життя. Волонтер – той хто добровільно, за покликом серця, віддає свою енергію, час, ресурси і чесно кажучи, частину свого життя заради допомоги іншим. 2 грудня в Петрівському НВК «ДНЗ – ЗНЗ IIII ступенів» була проведена благодійна акція 
« Відкриймо серце для добра». Педагоги та здобувачі освіти НВК зібрали  для воїнів, які боронять кордони на сході України подарунки: теплі шкарпетки фабричні та виготовлені власноруч, медичні препарати : жарознижуючі,
противірусні, антибактеріальні мазі, бинти, препарати мукалтичної дії, каву, чай, печиво, солодощі, домашні консервовані заготовки, малюнки та вітальні листівки. А родина Ірини Тимофіївни та Геннадія Олексійовича Назаренків – батьків – вихователів будинку сімейного типу разом з 12дітками, учнями нашого закладу приготували смачну домашню випічку.Всі зібрані під час акції подарунки передані в Знам’янську волонтерську організацію « Майдан» , а далі 3 грудня попрямують на схід.
 
Волонтерська робота продовжується.Разом з дітьми плетемо маскувальну сітку для наших захисників на сході.

                                             
    
            

Новорічна креативна ялинка  Петрівського НВК, яка зайняла I місце на міському конкурсі передана волонтерам ГО « Знам’янське об’єднання «Майдан»(координатор Наталія Тишкевич).Ця ялинка незвичайна.Поряд з ялинкою розміщені торбинки з солодощами та вітальними листівками, які виготовили своїми руками вихованці Петрівського НВК ( 197 листівок). В рамках

 благодійної акції « Подаруй посмішку дітям Донбасу» Новорічна красуня попрямує в зону АТО\ООС.



 






Життя людей нерозривно пов'язане із життям птахів. Птахами люди цікавилися завжди. Хто з нас не мріє злетіти високо в небо й не подивитися на землю з висоти пташиного льоту? А кого не зачаровують пташині пісні? Птахів називають санітарами, рятівниками лісів, садів, полів. Вони рятують рослини від комах, поїдають насіння бур'янів, знищують шкідників. Ось чому птахів слід оберігати, допомагати їм вижити у несприятливу зимову пору. Більшість із представників птахства не можуть впоратись із товстим шаром снігу та льоду, добути собі корм. Бідолахи мерзнуть, голодують, чекають допомоги від добрих людей.

Вихованці Петрівського НВК долучилися до корисної справи – підгодовування

вання пташок взимку. В  НВК  було оголошено операцію «Годівничка»Мета операції :  розширити та узагальнити знання учнів про птахів рідного краю, розкрити значення птахів у житті людини, в природі, виховати у дітях дбайливе ставлення до них, практично допомагати зимуючим птахам. Під час проведення операції виготовлені годівнички для птахів, які розміщенні на території НВК та ДНЗ. Здобувачі освіти  активно долучилися до справи: годівнички повністю забезпечені  кормом для зимуючих птахів, члени шкільного самоврядування проводять регулярні рейди – перевірки та поповнення кормом  годівниць, плануємо виготовлення фотоколажу на тему: Операція «Годівничка».Завдяки таким «операціям» у серцях дітей зароджується любов та турбота про друзів наших пернатих.





Волонтери загону "Добросвіт" розчищають сніг біля пам'ятного знака Сергію Чупруну та Братської могили загиблим воїнам під час Другої світової війни.




Волонтери загону "Добросвіт" під час збору коштів в рамках благодійної
акції "Допоможемо Катюші!"Кошти зібрані під час акції здобувачами освіти та педагогами Петрівського НВК передані мамі дівчинці Наталії Одноус ( 2200 грн).








                      

З учнями 6 і 10 класів була проведена зустрічз воїном АТО випускником нашої 
школи,Олексієм Калюжним на тему "Небесна Сотня у вирій полетіла".Він розповідав як служив у десантних військах, а в 2014 добровольцем пішов захищатиУкраїну.Діти слухали розповідь і задавали питання.

Висадка алеї дерев  на честь міст - героїв : Гостомель, Буча.




Допомога воїнам - захисникам  від учнів Петрівського НВК .Дякуємо, за те що бороните нашу рідну Україну.


26 квітня на території села Петрове, в парку біля Петрівського НВК,були висаджені 96 саджанців : дуб червонолистий, липа серцелиста, клен звичайний, надані Знам’янським лісництвом ДП «Чорноліське лісове господарство». В підготовці та проведені даної акції прийняли активну участь Олександр Радзевіло, лісівники : Роман Юхименко,Сергій Хода, директор Петрівського НВК Олег Рябич, заступники директора Світлана Матущак, Галина Балюк, педагог – організатор Ірина Кононенко,керівник шкільного лісництва Ірина Гвоздик, учні 9,10,11класів Петрівського НВК, переселенка з міста Харків, учениця 11 класу Анастасія Ліманська, переселенка з міста Сєвєродонецьк ,учениця 9 класу Марія Єгіна. Посадка саджанців відбулась за сприяння приватного підприємця Володимира Данильчука. Силами працівників освітнього закладу здійснений благоустрій території Петрівського НВК.